Mansikan pääsatokausi on käynnistynyt

Avomaan mansikan pääsatokausi on käynnistynyt ja talvivaurioista sekä helteistä johtuen se voi jäädä lyhyeksi. Mutta ei hätää, meillä on satokautta koko heinäkuu ja sadonajoituksella saadaan laadukasta mansikkaa koko kesän ajan.

Itsepoiminnan aloittamista suunnitellaan ja se pyritään saamaan käyntiin vielä tällä viikolla. Talvivaurioista johtuen mansikkapuskat ovat pieniä, mikä on lisännyt rikkakasvien määrää (kitkennästä huolimatta).